انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه سجاد

تفاهم نامه دانشگاه سجاد و شرکت دانش بنیان توس فیوز با حضور مهندس فارسیان و دکتر خلیل مافی نژاد

بدینوسیله حضور ارزشمند استاد بزرگوار جناب آقای دکتر خلیل مافی نژاد ریاست محترم دانشگاه سجاد و همراهان ایشان را به منظور بازدید از توانمندی های شرکت دانش بنیان توس فیوز و امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه سجاد با شرکت دانش بنیان توس فیوز را با احترام به ایشان، قدردانی مینماییم.

این همکاری با هدف ترویج تحقیق و توسعه در زمینه های زیر انجام می شود:

انرژی خورشیدی و محصولات مرتبط

ما از نزدیک با جناب آقای دکتر مافی نژاد و گروه دانشگاه سجاد برای بررسی راه حل ها و فناوری های نوآورانه در زمینه انرژی خورشیدی همکاری خواهیم نمود. این مشارکت ما را قادر میسازد تا از تخصص و دانش آنها برای ارتقای مجموعه ی خود و کمک به توسعه راهحلهای انرژی پایدار استفاده کنیم.

ارتقا کنتورهای هوشمند برق و گاز

با حمایت جناب آقای دکتر مافی نژاد و تیم متخصص ایشان، مجموعه کنتورهای هوشمند انرژی خود را گسترش خواهیم داد. این همکاری بر روی ترکیب فناوریها و راه حلهای پیشرفته تمرکز میکند تا کنتورهای ما را کارآمدتر، دقیقتر و کاربرپسندتر کند. هدف ما با هم ایجاد انقلابی در نحوه اندازه گیری و مدیریت مصرف انرژی می باشد.

این همکاری بین شرکت دانش بنیان توس فیوز و دانشگاه سجاد گامی مهم در جهت پیشبرد تحقیق و توسعه در بخش انرژی های تجدیدپذیر است. ما در مورد امکاناتی که این مشارکت در اختیار دارد مسرور هستیم و مشتاقانه منتظر تبادل ثمربخش ایده ها و تخصص های ناب تر هستیم. منتظر به روز رسانی اخبار بیشتر در مورد پروژه ها و ابتکارات هیجان انگیزی که این همکاری پدید می آورد باشید!

 

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر :

اشتراک گذاری مقاله:

آنچه در این مقاله مطالعه می کنید: