اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران که از تاریخ 29 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار بود، عصر روز چهارشنبه 2 آذر ماه با حضور شرکت دانش بنیان توس فیوز، مقامات ارشد وزارت نیرو و صنعت برق و سایر فعالان داخلی و خارجی به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه که در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه برگزار شد، همچون سالیان گذشته از شرکت‌کننده‌های برتر در نمایشگاه تقدیر به عمل آمد. نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق فرصتی بود تا بخش خصوصی بتواند با ارائه محصولات خود و ارتباط با مشتریان و متقاضیان برقی به کسب و کار خود در صنعت برق رونق دهد. آن چیزی که بیشتر از بقیه برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و بخش خصوصی صنعت برق مهم بود، رایزنی‌ها و جلسات مهمی بود که با کارفرمایان و مشتریان خود برگزار کردند که بدون شک می‌تواند به توسعه تجارت آن‌ها در آینده کمک شایانی کند.

در این مدت کوتاه اما پربار از دیدار همکاران و دوستانمان در صنعت برق بسیار خوش وقت بودیم و بی‌اندازه از حس و حال خوب میهمانان وفادار و مراجعان پر مهرمان انرژی گرفتیم. لذا بر آنیم تا در ادامه مسیر گام‌هایی پر قدرت به سوی کیفیت پایدار در صنعت برق برداریم و با همت بسیار و با حمایت از ایده‌های خلاقانه و ذهن‌های مبتکر، آنچه در جهان سرآمد است، در کشورمان به عرصه ظهور برسانیم.

به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر :

اشتراک گذاری مقاله:

آنچه در این مقاله مطالعه می کنید: